Wiadomości branżowe

Euro RSCG Marketing House promuje Pedigree? Vital Protection?

08.08.2012 Komunikat prasowy Euro RSCG Marketing House promuje Pedigree? Vital Protection? 08.08.2012 09:18 Marketing House Euro RSCG Marketing House wspiera relaunch marki Pedigree? – jednej

08.08.2012

Komunikat prasowy Euro RSCG Marketing House promuje Pedigree? Vital Protection? 08.08.2012 09:18 Marketing House Euro RSCG Marketing House wspiera relaunch marki Pedigree? – jednej z największych marek w portfolio MARS Polska. Celem działań agencji jest budowanie wizerunku i promocja sprzedaży nowej suchej karmy Pedigree? Vital Protection?. Z nowym Pedigree? Twój pies będzie zdrowy od czubka mokrego nosa aż po merdający ogon ? to główne hasło najnowszej kampanii marki. Celem zaplanowanych przez Euro RSCG Marketing House działań jest promocja nowych receptur karmy Pedigree? Vital Protection?,które wspierają wszystkie 4 fundamentalne obszary zdrowia psa. Zaplanowane akcje mają przyczynić się do wzrostu sprzedaży nowego produktu na polskim rynku. Działania BTL obejmują różnorodne loterie i konkursy przeprowadzane w wybranych sieciach handlowych tj.: REAL, TESCO, Carrefour, sklepy Pet Trade. Do wygrania są tablety, zestawy rowerowe dla całej rodziny oraz psa, a także bony wycieczkowe o wartości 7500 zł do indywidualnie wybranego miejsca. EURO RSCG Marketing House w pełni koordynuje działania promocyjne. Agencja jest odpowiedzialna za rozliczanie przesłanych przez uczestników zgłoszeń, wybór zwycięzców oraz wysyłkę nagród. Laureaci wybierani są drogą losową przez system przyjmujący zgłoszenia lub przez jury konkursowe. Akcje promocyjne realizowane są na terenie całej Polski od maja do października 2012 roku. Regulamin konkursu Tesco – „Wygraj Wycieczkę z Pedigree”Regulamin konkursu Carrefour – „WYGRAJ z PEDIGREE”Regulamin loterii promocyjnej Real – „Wygraj Zestaw Rowerów z Pedigree”

A to już wiesz?  Sutricon pomoże zapomnieć o bliźnie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy