LIFESTYLE Zdrowie

Arena Media w specjalnej akcji dla Fundacji DMKS

Arena Media w specjalnej akcji dla Fundacji DMKS
Havas Media Group, Fundacja DKMS, sklep Many Mornings oraz blogerki Siostry ADiHD przygotowali specjalną kampanię promującą znalezienie dawcy, czyli genetycznego bliźniaka osób cierpiących na

Data publikacji: 2017-06-27
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Arena Media w specjalnej akcji dla Fundacji DMKS
Kategoria: Zdrowie, LIFESTYLE

Havas Media Group, Fundacja DKMS, sklep Many Mornings oraz blogerki Siostry ADiHD przygotowali specjalną kampanię promującą znalezienie dawcy, czyli genetycznego bliźniaka osób cierpiących na białaczkę.

Arena Media w specjalnej akcji dla Fundacji DMKS Zdrowie, LIFESTYLE - Havas Media Group, Fundacja DKMS, sklep Many Mornings oraz blogerki Siostry ADiHD przygotowali specjalną kampanię promującą znalezienie dawcy, czyli genetycznego bliźniaka osób cierpiących na białaczkę.

Havas Media Group, Fundacja DKMS, sklep Many Mornings oraz blogerki Siostry ADiHD przygotowali specjalną kampanię promującą znalezienie dawcy, czyli genetycznego bliźniaka osób cierpiących na białaczkę. W ramach akcji, która wystartowała wczoraj, powstała specjalna, limitowana linia skarpet, które w przewrotny sposób zwracają uwagę na nowotwory krwi.

Misją Fundacji DKMS jest znalezienie Dawcy, czyli osoby o identycznej zgodności tkankowej, dla podopiecznych fundacji, czyli wszystkich pacjentów na całym świecie potrzebujących przeszczepienia szpiku lub komórek macierzystych. Zespół Ecselis, agencji performance marketingu w HMG wraz z domem mediowym Arena Media, zaplanował specjalną kampanię promującą ideę poszukiwania bliźniaka genetycznego. Akcja promująca misję fundacji polega na stworzeniu przez firmę Many Mornings dedykowanej linii skarpet, przedstawiającej na jednej skarpecie: kreskówkową postać lekarza, czerwone krwinki i kod genetyczny, a na drugiej: kombinację kodu genetycznego wraz z czerwonymi krwinkami.

Many Mornings w trakcie akcji będzie wspierać DKMS poprzez przekazanie 25 proc. ze sprzedaży tej linii skarpet na rzecz Fundacji oraz propagowanie akcji rejestracyjnej do bazy dawców szpiku. Materiały promujące akcję zostały przygotowane we współpracy z dwoma blogerkami, Siostrami ADiHD.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Arena Media w specjalnej akcji dla Fundacji DMKS Zdrowie, LIFESTYLE - Havas Media Group, Fundacja DKMS, sklep Many Mornings oraz blogerki Siostry ADiHD przygotowali specjalną kampanię promującą znalezienie dawcy, czyli genetycznego bliźniaka osób cierpiących na białaczkę.
Hashtagi: #Zdrowie #LIFESTYLE

A to już wiesz?  Rusza promocja suplementu na stawy 4Flex

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy