Wiadomości branżowe

Fresh Brand Design dla Polmed

15.03.2011 Komunikat prasowy Fresh Brand Design dla Polmed 15.03.2011 09:34 Grupa FRESH Fresh Brand Design podpisało umowę na opracowanie strategii marki oraz wykreowanie unikalnego wizerunku

15.03.2011

Komunikat prasowy Fresh Brand Design dla Polmed 15.03.2011 09:34 Grupa FRESH Fresh Brand Design podpisało umowę na opracowanie strategii marki oraz wykreowanie unikalnego wizerunku dla sieci placówek medycznych Polmed. Działania związane są z dynamicznym rozwojem sieci w Polsce. Polmed jest jedną z 4 największych sieci zapewniających kompleksową opiekę medyczną dla osób prywatnych, firm i instytucji publicznych. Oferuje elastyczne pakiety medyczne, a zakres świadczonych przez kliniki usług obejmuje podstawową oraz specjalistyczną opiekę medyczną, pełną diagnostykę medyczną, rehabilitację, stomatologię oraz wizyty domowe. Polmed posiada sieć własnych Centrów Medycznych oraz ponad 800 renomowanych Partnerów Medycznych. Realizuje misję ?Dbamy o Twoje Zdrowie? poprzez wysoką jakość obsługi Pacjentów, krótki czas dostępu do usług medycznych, kompleksowość usług, komfort i bezpieczeństwo oraz profilaktykę i promocję zdrowego stylu życia. Fresh Brand Design specjalizuje się w strategicznym zarządzaniu markami łącząc funkcje doradcze z kompetencjami kreatywnymi. Spółka, która powstała w 2009 roku jest częścią Grupy Fresh operującej w sektorze marketingu zintegrowanego. Firmy należące do Grupy Fresh zostały nagrodzone wieloma nagrodami branżowymi m.in. nagrodą za najlepszą stronę internetową spółki giełdowej w Polsce za serwis www.pbg-sa.pl w roku 2009 i ponownie w roku 2010. Wśród Klientów Grupy Fresh warto wymienić takie marki jak: Nestle CPP (program 14 dni), Komputronik, Klose, Amica SA, Billa, Centra Exide, Kliniki Okulistyczne Lexummedica, Feuvert, Cymes, ESKK, Immergas, PBG SA. Łącznie spółki należące do Grupy obsłużyły budżety ok. 180 marek.

A to już wiesz?  3M prezentuje najnowszy miniprojektor

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy