Wiadomości branżowe

Headlines Porter Novelli partnerem merytorycznym II Forum Marketingu i PR w ochronie zdrowia

04.08.2011 Komunikat prasowy Headlines Porter Novelli partnerem merytorycznym II Forum Marketingu i PR w ochronie zdrowia 04.08.2011 15:31 Headlines Agencja Headlines Porter Novelli jest partnerem

04.08.2011

Komunikat prasowy Headlines Porter Novelli partnerem merytorycznym II Forum Marketingu i PR w ochronie zdrowia 04.08.2011 15:31 Headlines Agencja Headlines Porter Novelli jest partnerem merytorycznym II Forum Marketingu i PR w ochronie zdrowia, które odbędzie się w dniach 22 ? 23 września br. w Warszawie. Ideą forum jest spotkanie osób zajmujących się szeroko rozumianą komunikacją o zdrowiu, pracujących w szpitalach, medycznych sieciach prywatnych, firmach farmaceutycznych, agencjach PR. To unikalna okazja do zapoznania się z najnowszymi trendami ? w tym roku prezentację otwierającą przedstawią ? Marta Majewska z Porter Novelli w Brukseli, ekspert w zakresie mediów społecznościowych oraz Ewelina Nazarko ? Ludwiczak z Headlines Porter Novelli, ekspert PR placówek medycznych. Organizatorom zależy na praktycznym charakterze Forum ? wśród zaproszonych gości są dziennikarze, praktycy PR, dyrektorzy marketingu. Poruszone zostaną zagadnienia współpracy z mediami, social media, komunikacji wewnętrznej, wypalenia zawodowego i społecznej odpowiedzialności biznesu. W ramach Forum odbędą się także zajęcia warsztatowe dotyczące m.in. komunikacji kryzysowej. ?Cieszymy się, że możemy prezentować najnowsze trendy w komunikacji o zdrowiu, dzieląc się także naszym wieloletnim doświadczeniem w tym zakresie podczas tak unikalnego wydarzenia. Na szczególną uwagę zasługuje tegoroczny program, obejmujący tak wiele różnorodnych zagadnień? ? powiedziała Joanna Pruszyńska ? Witkowska, Prezes Headlines Porter Novelli. Program II Forum Marketingu i PR w ochronie zdrowia: http://konferencje.termedia.pl/?II_Forum_Marketingu_i_PR_w_Ochronie_Zdrowia_-_Program&e=101&p=1132 Od 15 lat Headlines Porter Novelli jest wiodącą agencją PR w Polsce, od 5 lat wchodzi w skład globalnej sieci Porter Novelli. Od wielu lat odnosi sukcesy w prowadzeniu projektów z obszaru ochrony zdrowia, wprowadzaniu na rynek leków OTC/Rx oraz tworzeniu kampanii świadomościowych ? m.in. kampania Chronię życie przed rakiem szyjki macicy, kampania profilaktyczna Badaj znamiona, wprowadzenie na polski rynek plastrów antykoncepcyjnych Evra.

A to już wiesz?  Jak starość, to tylko pod fachową opieką

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy