Wiadomości branżowe

Letnia edycja ogólnopolskiej akcji ?Jedz smacznie i zdrowo? dobiegła końca

22.07.2010 Komunikat prasowy Letnia edycja ogólnopolskiej akcji ?Jedz smacznie i zdrowo? dobiegła końca 22.07.2010 12:12 Nestlé Polska S.A. Bezpłatne konsultacje z dietetykiem, przewodnik po zasadach

22.07.2010

Komunikat prasowy Letnia edycja ogólnopolskiej akcji ?Jedz smacznie i zdrowo? dobiegła końca 22.07.2010 12:12 Nestlé Polska S.A. Bezpłatne konsultacje z dietetykiem, przewodnik po zasadach zdrowego żywienia, degustacje produktów oraz konkurs sms dla konsumentów ? to elementy zakończonej w czerwcu, letniej edycji kampanii edukacyjnej ?Jedz smacznie i zdrowo? prowadzonej przez Nestlé w hipermarketach Tesco. Już od trzech lat kampania zwraca uwagę Polaków na potrzebę zdrowego odżywiania się i komponowania zbilansowanej diety dla całej rodziny. Tegoroczna edycja kampanii ?Jedz smacznie i zdrowo? trwała od 4 do 16 czerwca, obejmując swoim zasięgiem aż 113 lokalizacji w całej Polsce. Akcja cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem konsumentów ? w wybranych 25 hipermarketach Tesco dietetycy, udzielający bezpłatnych konsultacji, skomponowali niemal 4.300 indywidualnie dobranych, 7-dniowych menu. Jadłospisy zostały opracowane na podstawie krótkiego wywiadu, uwzględniającego m.in. płeć, wskaźnik BMI, aktywność fizyczną oraz preferencje smakowe danej osoby. W ramach kampanii, za zakup 4 dowolnych produktów Nestlé lub Nałęczowianka w hipermarkecie Tesco, można było otrzymać przewodnik ?JEDZ SMACZNIE I ZDROWO ? 10 zasad zdrowego żywienia?. Organizatorzy przekazali konsumentom aż 17.500 egzemplarzy przewodnika! Przedstawia on 10 podstawowych zasad prawidłowego odżywiania i komponowania zbilansowanej diety : 1. Pij 1,5 l płynów dziennie! 2. Pamiętaj o pięciu porcjach warzyw i owoców dziennie! 3. Wybieraj produkty pełnoziarniste! 4. Unikaj tłuszczów zwierzęcych! 5. Spożywaj w rozsądnych ilościach produkty bogate w cukry proste! 6. Ogranicz spożycie soli! 7. Nigdy nie rezygnuj ze śniadania ? to najważniejszy posiłek dnia! 8. Jedz zupy! 9. Jedz częściej i mniejsze porcje! 10. Nie rób zakupów, kiedy jesteś głodny! Podczas degustacji na terenie hal Tesco rozdano 125.500 zestawów produktów dla dzieci i niemowląt NESTLÉ oraz GERBER . Bardzo cieszy nas fakt, że kampania ?Jedz smacznie i zdrowo? co roku spotyka się z tak dużym zainteresowaniem Polaków. Konsumenci szczególnie chętnie korzystają z bezpłatnych porad dietetyka, a także odbierają poradnik o zasadach zdrowego żywienia. Statystycznie, z konsultacji korzystają najczęściej kobiety w wieku 30-40 lat, jednak nasze stoiska odwiedzają też całe rodziny oraz wszyscy, którzy chcą się dowiedzieć, jak skomponować zdrową i zbilansowaną dietą. Duże zainteresowanie naszymi stoiskami konsultacyjnymi świadczy o tym, że w Polsce wciąż potrzebne są tego typu kampanie edukacyjne. – mówi Blanka Mellova, Kierownik Centrum ds. Żywienia, Zdrowia i Wellness Nestlé Polska. Dodatkową atrakcją kampanii był konkurs sms, w którym można było wygrać rowery miejskie oraz bony o wartości 500 zł na zdrowe zakupy w Tesco. Aby otrzymać nagrodę, wystarczyło zakupić 4 dowolne produkty Nestlé lub Nałęczowianka, dokończyć zdanie ?Jem smacznie i zdrowo, bo?? i wysłać odpowiedź sms-em pod wskazany numer telefonu. Warto przypomnieć, że firma Nestlé angażując się w edukację konsumentów, opracowała także KOMPAS ŻYWIENIOWY?. Jest to oznaczenie umieszczane na etykietach wszystkich produktów firmy, które ma na celu pomóc konsumentom podejmować świadome decyzje zakupowe, a tym samym prawidłowo zbilansować swoją dietę. KOMPAS ŻYWIENIOWY? składa się z tabeli wartości odżywczych, której integralną częścią jest wskaźnik GDA (Wskazane Dzienne Spożycie na składniki pokarmowe), a także pól ?Warto wiedzieć? i ?Warto zapamiętać?, zawierających informacje żywieniowe dotyczące każdego produktu Nestlé, a także porady na temat zdrowego stylu życia i sposobu komponowania zbilansowanej diety. Dodatkowo dla konsumentów uruchomiono infolinię, gdzie konsultanci odpowiadają na pytania konsumentów. Kampania wspomagana była także przez stronę internetową www.nestle.pl/wellness, na której można znaleźć artykuły na temat zdrowego odżywiania, wygenerować indywidualne, 7-dniowe menu, jak również – za pośrednictwem forum – zadać pytania ekspertom. KAMPANIA W LICZBACH: 113 hipermarketów sieci Tesco 4.300 indywidualnych menu wydanych podczas konsultacji 17.500 rozdanych przewodników 125. 500 zestawów produktów rozdanych podczas degustacji

A to już wiesz?  Pekao gotowy do gry razem z Orkiestrą jako Bankier WOŚP

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy