Wiadomości branżowe

Netia dla Poradni Telefonicznej 116 123

18.01.2010 Komunikat prasowy Netia dla Poradni Telefonicznej 116 123 18.01.2010 12:40 Netia Netia S.A. bezpłatnie udostępniła platformę technologiczną pierwszej bezpłatnej Poradni Telefonicznej 116 123 dla

18.01.2010

Komunikat prasowy Netia dla Poradni Telefonicznej 116 123 18.01.2010 12:40 Netia Netia S.A. bezpłatnie udostępniła platformę technologiczną pierwszej bezpłatnej Poradni Telefonicznej 116 123 dla osób przeżywających kryzys emocjonalny. Operator zapewni również obsługę techniczną numeru, działającego od 18 stycznia br. Utworzona przez Instytut Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego Poradnia Telefoniczna 116 123 jest pierwszym bezpłatnym ogólnopolskim telefonem zaufania mającym nieść wsparcie emocjonalne osobom dorosłym, przeżywającym kryzys osobisty. Poradnia Telefoniczna 116 123 została przygotowana wspólnie z Netią, która bezpłatnie zapewniła platformę technologiczną oraz obsługuje numer. ?Poradnia Telefoniczna pomoże znaleźć pierwszą, tak bardzo potrzebną, pomoc osobom w kryzysie, które często nie mają możliwości lub odwagi poszukać jej gdzie indziej. Netia ma możliwości techniczne, ale też swego rodzaju moralny obowiązek wspierać tak szlachetne i potrzebne społecznie przedsięwzięcia? ? powiedział Mirosław Godlewski, Prezes Zarządu Netii. 116 123 ? zadzwoń, zaufaj Od poniedziałku do piątku w godzinach od 14.00 do 22.00 pod numerem telefonu 116 123 dyżurować będą specjaliści Instytutu Psychologii Zdrowia PTP, udzielając wsparcia i pomocy psychologicznej osobom potrzebującym. Połączenia z konsultantem Poradni 116 123 są bezpłatne ? niezależnie od tego z jakiej sieci klient się łączy. Na numer można się dodzwonić z każdego miejsca w Polsce, zarówno z telefonu stacjonarnego jak i komórkowego. Czas rozmowy z konsultantem jest nieograniczony. Osoby dzwoniące mają prawo do zachowania anonimowości. Usługi Poradni Telefonicznej 116123 dostępne są dla każdego, kto potrzebuje wsparcia i pomocy psychologicznej. Działalność Poradni Telefonicznej 116 123 będzie obejmowała następujące formy pomocy dla osób doświadczających kryzysu osobistego: – Prowadzenie telefonicznych konsultacji dla osób potrzebujących wsparcia w sytuacjach kryzysowych – Rozwijanie i udostępnianie systemu skierowania osób korzystających z pomocy telefonicznej do lokalnie działających specjalistów i instytucji wspierających w celu kontynuacji pomocy – Prowadzenie internetowych działań informacyjnych i edukacyjnych wspierających interwencje kryzysowe. *** Netia SA jest wiodącym alternatywnym operatorem telekomunikacyjnym, świadczącym m.in. usługi głosowe oraz szerokopasmowego Internetu klientom indywidualnym i biznesowym. Działa na bazie własnej infrastruktury oraz sieci TP. Instytut Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego od ponad 25 lat prowadzi działalność terapeutyczną, interwencyjną, badawczą, szkoleniową i wydawniczą. Zatrudnia kilkudziesięciu psychologów, terapeutów, konsultantów z zakresu przemocy w rodzinie oraz posiada prowadzoną systematycznie od kilku lat bazę danych placówek terapeutycznych i miejsc pomocowych na terenie całej Polski. W skład Instytutu wchodzą m.in. Ogólnopolskie Pogotowie dla Ofiar Przemocy w Rodzinie ?Niebieska Linia?, Ośrodek Psychoterapii i Promocji Zdrowia ?Ogród? oraz specjalistyczne szkolenia dla profesjonalistów z zakresu terapii uzależnień, interwencji kryzysowej i przeciwdziałania przemocy w rodzinie. Instytut Psychologii Zdrowia od 1998 roku jest wydawcą dwumiesięcznika ?Niebieska Linia? poświęconego problematyce przemocy interpersonalnej.

A to już wiesz?  Co się sprawdza a co nie. Wszystko, co najważniejsze o zdrowiu - nowa propozycja wydawnictwa Reader?s Digest

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy