Wiadomości branżowe

Nowe serwisy w ofercie Glossy Media

10.11.2010 Komunikat prasowy Nowe serwisy w ofercie Glossy Media 10.11.2010 13:18 Portal Gazeta.pl Do portfolio sieci reklamy internetowej Glossy Media dołączyły kolejne serwisy: Babyboom.pl, Bbedukacja.pl,

10.11.2010

Komunikat prasowy Nowe serwisy w ofercie Glossy Media 10.11.2010 13:18 Portal Gazeta.pl Do portfolio sieci reklamy internetowej Glossy Media dołączyły kolejne serwisy: Babyboom.pl, Bbedukacja.pl, Babyprzykawie.pl, Fit.pl, Naobcasach.pl, Superpani.pl, Eyeliner.pl, Opiekaseniora.pl oraz Pomocedomowe.pl, które zasilą pakiety tematyczne sieci. Popularny serwis parentingowy Babyboom.pl oraz należące do niego serwisy Bbedukacja.pl i Babyprzykawie.pl wzbogaciły pakiet „Kobieta i dziecko”, w którym znajdują się m.in.: eDziecko.pl, Niania.pl, Poradnikmamy.pl, eBobas.pl, Miastodzieci.pl. Serwis Fit.pl, poświęcony zdrowemu stylowi życia, oraz Opiekaseniora.pl dołączyły do pakietu „Kobieta i zdrowie”. Serwisy Naobcasach.pl, Superpani.pl oraz Eyeliner.pl powiększyły ofertę dwóch pakietów: „Kobieta i uroda” oraz „Kobieta i moda”, natomiast Pomocedomowe.pl dołączyły do serwisów z pakietu „Kobieta po godzinach”.Obecnie w portfolio Glossy Media znajduje się ponad 80 witryn internetowych, których łączny zasięg wynosi 62,21% w kategorii Kobieta*. Sieć reklamy internetowej Glossy Media, oprócz standardowych form reklamowych, mailingu reklamowego czy newsletterów, oferuje także niestandardowe działania dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów, np.: serwisy specjalne czy reklamę z wykorzystaniem technologii AdTaily. Glossy Media posiada w ofercie także reklamy wielkoformatowe (wideboard i triboard). Zadaniem Glossy Media jest jak najlepsze dopasowanie reklamy do grup celowych dobieranych kontekstowo według takich kategorii, jak: uroda, moda czy zdrowie. W tym celu powstało łącznie 10 pakietów tematycznych, m.in.: ?Kobieta i lifestyle”, ?Kobieta i dziecko”, ?Kobieta i moda”, ?Kobieta i zdrowie”, ?Kobieta po godzinach” oraz ?Dziewczyna”. Sieć, dzięki współpracy z AdTaily, dociera także do mikrospołeczności kobiecych, skupionych przy forach dyskusyjnych czy blogach. * Źródło: MegaPanel PBI / Gemius, sierpień 2010.

A to już wiesz?  Zbliża się koniec wyprawy ?Polscy lekarze dla Haiti?

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy