LIFESTYLE Zdrowie

Odpowiedzialnie i bezpiecznie

Odpowiedzialnie i bezpiecznie
Międzynarodowa kampania wspierana przez Durex i Stowarzyszenie Aktywne

Data publikacji: 2016-06-29
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Odpowiedzialnie i bezpiecznie
Kategoria: Zdrowie, LIFESTYLE

Międzynarodowa kampania wspierana przez Durex i Stowarzyszenie Aktywne Kobiety

Odpowiedzialnie i bezpiecznie Zdrowie, LIFESTYLE - Międzynarodowa kampania wspierana przez Durex i Stowarzyszenie Aktywne Kobiety

Bezpieczne zachowania seksualne oraz świadome planowane ciąży wciąż pozostają tematami tabu. Tymczasem, jak wynika z badań, aż 1 na 3 kobiety w Polsce doświadczyła nieplanowanej ciąży[1]. Marka Durex, jako ekspert w dziedzinie zdrowia seksualnego, zabrała głos w międzynarodowej kampanii, promującej odpowiedzialny seks.

Według danych Światowej Organizacji Zdrowia stosunek przerywany nie jest skuteczną metodą antykoncepcyjną. Mimo że co trzecia osoba obawia się nieplanowanej ciąży podczas zbliżenia, aż 26% Polaków traktuje stosunek przerywany jako jedną z metod zabezpieczenia[2]. Fakt ten ma bezpośredni wpływ na zmniejszenie komfortu oraz czerpania satysfakcji z seksu.

Kampania na rzecz odpowiedzialnego i świadomego seksu jest wspierana przez kobiecą organizację pozarządową Stowarzyszenie Aktywne Kobiety, która podejmuje działania, mające na celu wszechstronną edukację, a także promocję i ochronę zdrowia kobiet.

W międzynarodową kampanię wspieraną przez Durex, poza Polską, zaangażują się takie kraje jak Włochy, Hiszpania, Rosja, Francja oraz Wielka Brytania. Celem tej globalnej inicjatywy jest zwrócenie uwagi na potrzebę edukacji w temacie bezpiecznego i odpowiedzialnego seksu oraz świadomego planowania rodziny.

Spot międzynarodowej kampanii, wspieranej przez Durex i Stowarzyszenie Aktywne Kobiety, będzie wyświetlany w czerwcu oraz we wrześniu i w październiku w największych stacjach telewizyjnych: TVN 24, TVN Fabula, TVN Style, TVN Turbo, TVN7, TVP HD, TVP INFO, TVP Kultura, TVP Polonia, TVP Regionalna, TVP Rozrywka, TVP Seriale, TVP Sport, TVP1, TVP2, Polo TV, Puls 2, Tele5, TTV – Twoja Telewizja oraz TV PULS.

Link do spotu telewizyjnego: https://www.youtube.com/watch?v=-6SnrRJ__QE

[1] Global Wellbeing Sex Survey 2012

[2] j.w.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Odpowiedzialnie i bezpiecznie Zdrowie, LIFESTYLE - Międzynarodowa kampania wspierana przez Durex i Stowarzyszenie Aktywne Kobiety
Hashtagi: #Zdrowie #LIFESTYLE

A to już wiesz?  Coraz więcej Polaków decyduje się wykonać badania na COVID-19 w prywatnych placówkach medycznych. Na rynek weszły właśnie o połowę tańsze testy genetyczne

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy