Wiadomości branżowe

Marka Gripex opublikowała portret Grypy

21.02.2014 Komunikat prasowy Marka Gripex opublikowała portret Grypy 21.02.2014 13:17 Gripex Właśnie dobiegła końca kampania Wielkie poszukiwania Grypy zainicjowana przez markę Gripex?, należącą do portfolio

21.02.2014

Komunikat prasowy Marka Gripex opublikowała portret Grypy 21.02.2014 13:17 Gripex Właśnie dobiegła końca kampania Wielkie poszukiwania Grypy zainicjowana przez markę Gripex?, należącą do portfolio USP Zdrowie. Za pomocą specjalnej aplikacji konkursowej umieszczonej na stronie www.portretgrypy.pl, od 14 stycznia 2014 roku, polscy internauci identyfikowali chorobę i tworzyli jej portrety pamięciowe. Po miesiącu gromadzenia i analizowania nadesłanych rysopisów, wiemy jak wygląda choroba! Najczęściej wskazywane przez Polaków cechy pozwoliły nadać jej ludzki wygląd. W oczach Polaków Grypa sprawia wrażenie osoby posępnej, ale jednocześnie groźnej, zuchwałej i atakującej z ukrycia. Kiedy człowiek zidentyfikuje w pobliżu tego typu zagrożenie następuje u niego mobilizacja siły oraz gotowość do obrony i walki, niemalże ?na oślep? – mówi psycholog, Marta Żysko-Pałuba. Walka z chorobą powinna być świadoma i celowa. Znając jej objawy, zwycięstwo jest łatwiejsze i możliwe dla każdego! ? dodaje psycholog. Żartobliwa, groteskowa i angażująca konwencja podejmuje problem choroby poprzez jednoczesne ośmieszenie i ujawnienie jej najbardziej powszechnych atrybutów. Marka Gripex tworząc uniwersalny portret grypy miała na celu zwrócenie uwagi na umiejętność szybkiej i precyzyjnej identyfikacji jej objawów. Natychmiastowe podjęcie odpowiednich kroków może uchronić nas przed rozwojem choroby, dlatego zawsze warto mieć w zanadrzu skuteczny lek. Tegoroczna kampania dowiodła, że Polacy potrafią z dystansem podejść do grypy. Nie oznacza to jednak, że się jej nie boją i ignorują ? mówi Monika Gąska, Product Manager USP Zdrowie. Marka Gripex zidentyfikowała chorobę, wskazując jej najbardziej powszechne objawy. Z odpowiednią wiedzą i skutecznym lekiem walka o odzyskanie zdrowia będzie z pewnością łatwiejsza ? dodaje Monika Gąska. Koncept kreatywny przygotowały agencje Unlimited oraz MSLGROUP, która prowadzi również działania PR. Realizacją kampanii zajmuje się Connectmedica, a o zakup media dba dom mediowy Starcom.

A to już wiesz?  Wyspa Zdrowia Marwit. Marchewkowe szaleństwo w Łebie. Teraz wyruszamy do Ustronia Morskiego

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy